2008-06-03

En öl till, tack!

Trots min bakfylla på fredagen lyckades jag till slut hitta tillbaka till mig själv...
Blev till och med så pigg att jag till kvällen sitter med öl i min hand igen! Faktiskt otroligt det där... På morgonen när jag vaknade: ALDRIG MER! Men till sist så: OK DÅ! Knäppt... Iof är det sommar och sol och då hör en öl till!

PÅ fredagen kvällen mötte vi upp Friisan och Teddy to drunk nere på gatan hos oss. Vi sprang in en snabbis på Konsum för att köpa det nödvändigaste till grillning. Vi gick sen upp på Skinnarviksberget, satte igång grillen och satte sedan där till solen gick ner och avnjöt en god körv och en bärs. Även Svärgerskan med lilla Holban och Fröken skåne kom förbi en sväng...



På lördagen gick jag och Starsky ner och la oss på en filt i en liten park precis vid bron till Långholmen. Friisan och Teddy to drunk mötte upp igen och vi stötte öven på grannen med vän. Där satt vi ett tag innan vi tog oss upp till västerbron för att skåda Stockholm Maraton. Att folk orkar!! Verkligen imponerande! Höll även på och sätta i halsen när det glider förbi en löpare i string! My god!

Kvällen fortsatte sedan med en bit mat på "Haggan" på Heleneborgsgatan, fördrinks hos oss och sen ut på stan en sväng...

Himla trevlig helg med underbart väder och härliga vänner!