2008-06-30

Svara då!

Starsky jobbar över... Trist!
Jag har i princip suttit vid datorn sen jag kom hem kl 16.00 och knappat. Klockan är nu strax efter 18... Bored!

Tänkte jag skulle passa på och kila över till mamsen en sväng, men hon svarar inte?
Har faktiskt inte varit där sen vi hjälpte dom med flytten! Trodde vi skulle träffas oftare nu när vi bor så när, men icke! Nä, men faktiskt så har jag ju inte varit hemma något knappt på två veckor. Så det är ju inte så konstigt!
Att bara gå förbi och plinga på går ju inte heller, har ju inte portkoden för bövelen!

Även om jag hade portkoden så skulle jag nog inte bara gå över ändå... För börjar jag, så dyker väl dom upp utan förvarning någon annan gång sen när man minst anar det!
Det vill jag inte! Inget illa menat alltså, men jag har lite svårt för oanmälda människor som ploppar upp som gubben i lådan.

Har ringt mamsen 3 gånger nu, men inget svar, suck... Kom hem då så jag har någon och leka med!