2008-08-13

Andra (inga) bullar!

Nästa måndag, då jäklarns blir det nya tag! Då ska de extra sommar(semester)kilona bort!
Efter allt gottande av alkoholiga drycker och flottig mat är det det dax för ett krafttag. Powerwalk och styrkesträning står på menyn för min höst!
Nu är det inget skitsnack, nu är det på allvar!

Den 1 september ska vi här på jobbet börja med stegräknare. Då gäller det verkligen att ge sig ut och knata galet. Det är inte individuellt utan vi kommer "tävla" i lag. Man vill ju inte vara den som gör så hela laget förlorar!
Jag tycker iof det är piss tråkigt att knata, men finns det ett mål så blir jag laddad till tusen och motivationen är på topp!

Jag har även lovat mina svärföräldrar, men framför allt mig själv, att sluta röka den 1 september! Har gjort en deal med svärfar om jag lyckas... Får se hur det går?

Mycket nu...