2008-08-26

Utlämnad...


Jag läser Gynnings blogg!
Tycker den är bra också! Hon skriver bra, är rolig och bjuder på sig själv, men framför allt så är det lite tanke bakom hennes blogg, den är konstnärlig.

Säkert tycker många att hon är en blåst bimbo, jadi jadi... Men det tycker inte jag!
Visst, hon skelett i garderoben, men vem fan har inte det?!
Varför jag tycker om bloggen oxå, är mycket för att hon visar en annan sida av sig själv. En sida som jag tror många inte tror att hon har...
Många ser nog henne som en pratglad, sprallig och framåt tjej. Hur kan hon då må så dåligt till och från och leva med ångest? Hon gräver ner sig i ett svart hål...

Jag känner igen mig så otroligt mycket i det hon skriver. Jag lever fan ständigt med ångest. Av vad vet jag inte riktigt? Jag tror att det kan vara så att jag sätter oerhört hög press på mig själv i alla lägen. Det kan vara allt från vänner till jobb. Eller för något jag gjort eller INTE gjort eller tagit tag i!
Kan grottar ner mig totalt och blir helt vilsen i själen!
Jag vill ständigt bli omtyckt. Får jag ingen uppmärksamhet på ett tag så blir jag otroligt osäker och börjar ana oråd... Tycker igen om mig?
Jag kan titta på andra männikor, framför allt tjejer, och tycka att de är så otroligt söta, charmiga och ha otrolig personlighet... Genast kommer då tankar som:
Vem fan ej jag då, vad har jag och komma med???

Det är oerhört jobbit det här... och jag blir superless på mig själv! Vet inte riktigt hur jag ska ta tag i det heller? Så klart är det inte alltid såhär, det kommer och går hela tiden... Jättejobbigt och komma i dessa svackor...

Gynning skrev att hon såg sista minuten på Outsiders igår. Om en liten tjej som satt i rullstol och hur hon glatt sa:
- IF YOU WANT TO WAKE UP AND GO SOMEWHERE, HOOK UP WITH A GIRL IN A WHEELCHAIR...
Bra sagt!

Här sitter man och gnällor om dittan och dattan och fattar inte hur bra man har det egentligen. Lite så kände jag också när jag själv tittade på EN ANNAN DEL AV KÖPING när det gick. Dessa personer är hur lyckliga som helst även fast de inte är som alla andra...

FAN, MAN SKA INTE KLAGA!
Fast det är inte så lätt alla gånger...