2008-08-22

I survived!

Herrejävlar vad det regnade igår!
Blöt hund var bara förnamnet på hur jag såg ut när till slut kom hem!

Efter en stund under trädet tänkte jag att här kan jag fan inte stå! Det var ju inte så att trädets gren täckte mig precis... Sprang istället och ställde mig under en liten viadukt precis efter bron till Reimers Holme. Men vid det här laget var jag totalt genom blöt så varför stå där och trycka? Nä det vara och ge sig iväg hemåt och gilla läget!


Mina tröja vägde bly när jag kom hem! De ljusa delarna på tröjan är den rätta färgen...
Det var väldigt härligt och ställa sig i en varm dusch vill jag lova!

Trots vädret blev jag sjukt taggad och fortsätta powerwalka! Hur skönt som helst! Med bra musik i lurarna så går det som en dans. Jag har totalt glömt bort att jag har radio på mobilen så bara det var ju en upplevelse i sig, AMISH!

Lyckades få ihop 10053 steg på mätaren innan jag stupa i säng!
GOOD JOB!