2008-08-22

Slagen gul och blå

Den här veckan har varit helt sinnesjuk! Jag har inte gått en meter utan att slagit eller dunkat i något på vägen!
Det börja redan i lördags på Janne och Carinas grillfest (Som var supertrevlig, by the way...! Kom på nu att jag inte skrivit något om det)
Iaf... På något sätt lyckades jag klämma pekfingret i dörren. Fråga mig inte hur? För jag har inget minne av att jag verklgen klämde (!) det mellan dörr och karm (Kan kanske bero på öl intaget under kvällen, who knows?) Vakna på söndagsmorgonen med ett bultande finger och jätteblåsa.

Nästa incident händer på måndagen. Hemma har vi kyl och frys i en stapel. Mina planer är att ta något ur frysen. Tydligen var det något jättespännande på TV för jag tittar ditåt samtidigt som jag famlar efter handtaget till frysen. Rycker såklart då upp kylskåpsdörren istället och nockar mig själv i tinningen, som blir lite lätt ljusblå...

Såhär har det forsatt...
Tisdag: Slog i lilltån
Onsdag: Ska tända lampan på byrån i hallen. Böjer mig fram och slår såklart pannan i dörr karmen! Hur smart får man va? Jag vet precis hur långt avståndet är! Varför tror jag just denna dag att huvudet ska gå igenom dörren karmen som om jag vore ett spöke?
OSV OSV OSV...
I morse drog jag huvet i den lilla hyllan i duschen som vi har schampoo, tvål och grejjer på...

Vad är det frågan om?