2008-08-28

Gatufest VS Städa

Idag är det Gatufest på Sumpans gator, tema kräft och surströmmingskiva.
Är super sugen på det och träffa Teddy 2 drunk och Friisan (länge sedan vi sågs) & andra vänner över en öl och bli lite go och glad.
MEN tittar jag upp i det blå nu så ser det ut och börja regna när som helst... Inte så kul och stå ute då! Men, vem vet... det kan lika gärna bli bra också. Man vet inte så noga nu för tiden...

Fast det osäkra vädret gör ändå att jag kanske vill vara hemma istället och vara safe under taket. Då sparar jag också pengar som bara skulle gå åt till öl som jag förmodligen får huvudvärk av imorgon. Ni vet, jag har ju lite svårt och bara ta EN öl...
MEN ska jag vara hemma så måste jag verkligen städa! Hur kul är det? Förstår inte vem det är som släpper bomber i vår lägenhet hela tiden??

Fortsättning följer...