2009-03-23

Bempis och jag!

Det blev en mys lördag med min darling Bempis, som alltid.
Till solnedgången tog vi oss en sväng med doggarna längst vattnet. Mycket vackert på Bolinderstrand måste jag säga! Så underbart med stranden bara ett stenkast ifrån husen och sen hamnen. Det är något visst med en båthamn. Skulle lätt kunna tänka mig och bo där "När jag blir stor". Jag vill bo nära vattnet.




Tiden sprang sen iväg med matshopping och... Jag vet inte riktigt vad vi gjorde? Lagom till att Robinson börja hann vi få i orning lite mat som vi frossa i oss i ett naffs och tokdäcka sen i soffan. Våra planer på spakväll var som bortblåsta.
Men vi tog oss till slut i kragen och ordna till med ett härligt fotbad och måla sen tånaglarna. Jag valde rött, inte direkt jag, men lite porrigt är det nog...

Bempis fossingar

Så mycket mer spa blev det inte för denna gång...
Jag vet inte riktigt om det blev så mycket hälso weekend över huvudtaget. Visst jag har ätit bra mat, nyttigt och så, träna lite i fredags och hållit mig till bara vatten, inte ätit snask... Det låter ju bra, men när jag tänker på mängden av den nyttiga maten så... Japp, valross, är mitt namn! Mat är ju så gott...
Fast jag har iaf inte druckit någon alkohol! Det tycker jag är bra!
(Ok... Jag tog en öl innan bion i fredags)