2009-03-12

Idag är en sån där dag...



Idag är det en sån där dag när jag vill skriva, men det går inte!
Det finns saker jag vill skriva om... Men det blir inte rätt. Är så kass på att uttrycka mig. Det jag tänker blir inte alls det samma i skrift. Det blir riktigt kasst rent ut sagt...

Idag är det en sån där dag när jag känner mig ilsken. Eller det är väl inget nytt när jag befinner mig på jobbet. Känns som det är min personlighet här nu mer. Det är trist! Känner inte igen mig själv... Jag muttrar, snäser och orkar inte ens vara trevlig. Måste göra något åt det. Frågan är bara vad?

Idag är det en sån där dag då jag egentligen borde stannat hemma... Inte för att jag känner mig låg eller så. Nej jag är bara så irriterad! Grrr... Orkar inte vara trevlig! Suck... Vill bara vara själv...

Idag är det en sån där dag när jag ska gå och träna, det är bra! Då blir jag gla`!