2009-03-16

WEEKEND PICS

Fredag:
Middag på Båtsbacken med hela Starskys familj där Don Freddo åter igen visa sina matlagningskonster. Alltid lika imponerad! Vi förslog att han skulle vara med i programmet Halvåtta hos mig på TV4. Tror han skulle briljera!

Lördag:
Mys i soffan med min lilla älskling Hollban.
Gasen i botten på 4-hjulingen, så kul! Såg dock ut som en prickikorv av allt lerstänk efteråt, men fan så skoj!
Korv grillning på tomten innan hemfärd, mys!
Don Freddo har stora planer på att lilla Hollban ska bli skistar! Så han ville visa hennes talanger. Det ska läras i tid... Lillplutt!




Till kvällen sen kom Kooch hem till oss. Vi käka pizza. Grabbarna tog ett par öl och drack whisky framför schlager. Själv tog jag det lugnt, drack vatten och vräkte i mig chips. Ville vara pigg på söndagen. Sen slog det mig att shit grabbarna börjar bli lite stimmiga. Jag kommer aldrig kunna sova! Jag kommer inte få en blund pga deras kackel och Starskys fylle snarkningar! Äh fan det är lika bra jag tar en drink!
Så runt 21.30 blanda jag första drinken, hann få i mig 2 till, bestämma mig för utgång, piffa mig, hamna på rock fest, träffa x-man (kul prick!), pimpla öl och rocka loss till ett grymt coverband, ta taxi hem, käka flott mat och när jag och Kooch väl bestämt oss för att sova (Starsky hade redan somnat) så var klockan 05.15. Good job Annapanna!
En super lyckad kväll! Spontana kvällarna är dom bästa och jag är superglad att jag efter mycket tvekande följde med! Har alltid kul i mina favvo pojkars sällskap -
Starsky och Koochy!