2009-03-18

HÄLSO WEEKEND

Ja hopp då var jag solokvist i helgen. Igen...
Starsky yr runt som en jäkla tornado land och rike runt. Denna gång är det en Sälen tripp med jobbet, deras leverantör. Starsky och hans far är på äventyr med en massa gubbs. Ni kan ju tänka er chargongen gubbarna emellan. Behöver jag säga nå mer?

Tidigare resor har jag tyckt att det varit helt ok och ganska skönt att Starsky åkt bort. Jag uppskattar egen tid, men inte den här gången. Självklart unnar jag honom resan. Det är inte det... Känner bara att vi varit ifrån varandra så mycket på senaste tiden. Schemat är fullspäckat jämt. Behöver Anna - Starsky tid. Bara vi två. Quality time, helt enkelt.
Jag hoppas på att vi till nästa helg kan få just lite Anna - Starsky tid helt på tu man hand. Saknar...

Inför helgen nu har det känts lite depp. Vad ska jag hitta på? Jag ville ju bara gosa med Starsky. Hade totalt glömt bort att han skulle till Sälen i helgen. Har därför känt mig mest ensam i hela världen! Varför lämna mig nu? Buhuuu...
Inte riktigt så desperat kanske, men jag har känt mig lite tafatt och ovillig att hitta på nåt...
Men idag med en strålande sol och efter ett afropass som gick grymt bra fick jag nya krafter...
Jag ska göra den här helgen till min hälsohelg! Träna, äta bra, dricka mycket vatten, äta frukt, sola och få tillbaka lystern i ansiktet (som förfallit under feb-mars) Helt enkelt leva sunt!


Har precis prata med Bempis och vi har bestämt att vi på lördag ska ha en riktig tjejkväll, bara hon och jag. Tema för kvällen är spa och allt som hör till. Ansiktsmask, inpackning, fotbad och fixa naglar... You name it! Vi ska också äta något nyttigt gott och avsluta kvällen med en tjej tjejig film. Varför inte en gammal goding som Dirty Dancing?
Nu känns det helt plötsligt som jag kommer klara mig ganska bra i helgen trots att jag saknar Starsky så det gör ont!