2009-03-10

Gummitarzan!

Klockan 05.45 ringde klockan och faktiskt pigg som en mört hoppa jag upp ur sängen direkt ner i träningskläderna redo för ett muskelpass.
Kikar en snabbis ut genom fönstret och möts av ett snökaos! Men ååå.... Jag älskar snön, men när det ska komma och gå som det gjort på den senaste tiden... Nä då kan det va! Less... Jag längtar till våren nu med sol och värme!
Som tur var kan jag lifta med Starsky eftersom det är så tidigt. Underlätta en hel del för att jag ska orka ta mig...

45 minuter muskelpass är helt lagom. Passet börjar med lite uppvärmning. Sen går vi igenom kroppen med olika styrkeövningar och framför allt balansövningar. Det är precis vad jag behöver för att bygga upp mage och rygg. Som det är nu håller jag (gummitarzan) på att trilla ihop varje gång jag ställer mig på ett ben, typ...
Så det här passet ska jag fortsätta på och bygga upp min spagettikropp.
Jag är så sjukt tillfredsställd just nu och nöjd!