2009-03-25

Sälen till helgen!

Det blidde ingen prommis igår. Även om vädret blev bättre så var det så svinigt kallt! Usch och fy... Vi gick och åt på Därmed Pasta istället. Gott gottigott gott!

En nyfunnen vän till Starsky (X-mans granne) hörde sen av sig och fråga om vi ville komma på fika?
Vi hade inget bättre för oss så varför inte... Dessutom har jag hört så mycket gott om den nyfunna vännen och hans flickvän som jag bara träffat nån snabbis tidigare. Såklart jag ville träffa dom! Alltid kul och lära känna nya människor, tycker jag!
Så det blev en liten utflykt till Stocksund på kvällskvisten med en kort sightsing runda genom stan. Jag älskar att åka bil i stan, speciellt i firmaskeppet, med tung bra musik och blänga på folk.

Vår fikastund blev himlans trevlig med paj och glass, mycket prat och vi bestämde att vi till helgen ska ta en Sälen tripp tillsammans.
Ska bli superskoj även om jag framför mig såg en Anna - Starsky helg. Men vad fasiken, den kommer väl så småningom. Måste ta vara på de tillfällen man kan att ha skoj med vänner!