2008-07-01

Jag vill, jag vill, jag vill!

Vissa dagar, som idag, känner jag bara för att skriva, skriva, skriva men det står verkligen still i skalleknoppen!?
Egentligen har jag kanske inte så mycket och skriva om heller, men det är så sjukt tråkigt på jobbet och jag VILL SKRIVA!

Sitter och läser lite olika bloggar och är så imponerad över att alla är så duktiga på att skriva. De skriver inte om något speciellt, bara om sin vardag, men ändå är det kul och läsa.
När jag ska skriva något så känns det helt jävla ointressant! Eller, jag vet inte?
What ever....

Nu tänker jag försöka få ihop något även om det är totalt blaj, så det så!

Fick till slut tag i morsan igår och bjöd in mig själv på middag, så klart! Måste ju passa på när man har mamsen på gatan... (Haha... Låter som hon går på gatan, men nä, hon bor nu mer på andra sidan gatan)
I samma veva som jag kliver ut genom dörren ringer Starsky som är på väg hem, tidigare än planerat. Vi bestämde att äta något hemma istället.
Gick över en sväng till mamsen och plastic daddy ändå. Kändes supermysigt att bara hoppa i flipflopsen och kila ut på Långholmsgatan, över på andra sidan och in i deras port, so close! Mamsen bodde tidigare i "Kingsfield" och det blev inte av att vi träffades så ofta då. Härligt att ha henne nära nu så vi även kan komma varandra närmare...

Väl hemma igen stötte jag på en utslagen Starsky i soffan med bara fillingarna på.
Stackarn hade väldigt ont i huvudet efter att ha jobbat över. (det är så synd om killar, ni vet, när de har ont någonstans...) Snäll som jag är, gjorde jag i ordning lite kvällskäk. Varma mackor med tonsfisk, paprika, rödlök och ost + blanda sallad till, mums! Mätta och belåta vräkta vi oss i soffan och gjorde nada. CSI New York började, men jag har inget minne av hur det sluta. Mina ögon hade fallit ihop innan dess...

Vakna i morse av att vädret är på topp, solen skiner och det är varmt, underbart! Tog en promenix över liljeholmsbron till Tvärbanan som tog mig till arbetet. Varför går jag inte oftare??!! Det tar 10-15 minut! Här snackar vi lat tjej... Hrmmf...

Anyway, nu sitter jag här på jobbet och har det superlungt och har inget att göra... Faktikst skönt ibland... Att göra just ingenting (Sitta och skriva på bloggen)

PÖZZ!