2008-12-08

2:a advent

Är det inte galet vad tiden springer iväg... Jag hinner liksom inte med riktigt känner jag. Igår var det 2:a advent och snart är det julafton!
Innan dess är det jobb, jobb, jobb och sen en liten avstickar nästa helg till Badgarstein på julbord och mitt i allt detta ska det handlas juklappar! Bara tanken på det får mig att vilja stoppa huvet i sanden likt en struts!
Ett flertal gånger har jag gjort ett försök till få ihop ett par julklappar, men jag vänder lika fort jag sätter foten innan för butikens entré. Jag pallar inte...
Får torgskräck bland alla julklappshandlande galningar!

Höll mig därför så långt bort från detta som möjligt igår... Jag och starsky vakna tidigt, men låg länge kvar & mös och drog oss i sängen innan vi gick upp och åt en brakfrukost.
Lite senare mötte vi upp mamsen, plastic daddy med hans mor och plastic cusin nere vid Street för lite julmarknad. Fast jag vet inte om det var så mycket jul över det. Det var som vanligt, nya designer och deras pryttlar. De sålde inte ens glögg någonstans! Besvikelse...


Istället gick vi hem till mamsen och plastic daddy på en adventsfika.
En riktigt skön söndag som avslutades med slapp i soffan och TV maraton as usual... Greys Anatomy, One Tree Hill, Gossip Girl och sen Wallander...