2008-12-22

Jul om två dar... Jisses!

Jahopp... Då var man tillbaka i julruschen på jobbet igen. Åkte på ett 12-timmarpass med en gång, men, men... Det är bara att bita ihop för snart är det ledighet igen... LOVELY!

Har ett litet problem bara... Det är ju för sjuttsingen jul om två dagar! Jag har ingen julkänsla i kroppen och jag har inte köpt alla julklappar än!
Idag har jag ingen möjlighet eftersom jag slutar 20. Så det blir till att sätta på sig löpaskorna och dra en repa på stan imorgon efter att jag slutat kl 18. Vet på ett ungefär vad jag ska ha så förhoppningsvis ska det gå hyffsat smärtfritt... Eller?
Är verkligen less på mig själv och min framförhållning ibland. Vad hände med mina planer på att gå på julmarknad på skansen, baka julgodis och pyssla i allmänhet??? Alltid samma sak varje år, inte ett skit har jag gjort!
Tiden bara springer iväg...


Men igår var vi hemma hos mamsen och plastic daddy. Vi drack glögg och klädde deras gran. Det var fanemej den största gran jag sett i en lägenhet nån gång!
Damerna klädde nedre delen och männen tog den övre...
Till middag blev det fläskfilé, pommes och bea... MUMMA!