2008-12-27

Lugn och ro

Som en utryckande brandman drog jag iväg till jobbet i morse. Usch vad jag inte ville gå upp ur sängen och gå till jobbet i morse. Låg och drog mig in i det sista tills jag bara hade en kvart på mig. Fort som sjutton hoppa jag i de kläder som låg närmst och pep iväg... Håret står på skaft och inget smink. Trött...

Sen en tid tillbaka hade jag planerat och träffa med min vän Miss Kingsfield idag efter jobbet. Jag har verkligen sett fram emot det. Men igår när jag låg i sängen så kände jag bara hur stressen kom över mig... igen!
Åker ju till Sälen på tisdag och jag har massor att fixa med innan dess.


Men framför allt, jag behöver tid för mig själv. Jag har i princip stressat runt som en idiot hela december och det känns som jag inte varit hemma någonting. Jag behöver vara hemma och känna lugn och ro i min lilla själ...

Jag blev tyvärr tvungen och ställa in vår date. Trist, men jag måste helt enkelt börja lyssna på min kropp...

Sorry min vän...