2008-12-29

Som jag har längtat!

Med datorn på magen ligger jag äntligen i sängen! Har längtat till sängen idag. Försov mig i morse. Trött... Glömde totalt bort och ställa klockan innan jag somna igår. OOoops!

Direkt efter jobbet gick jag och sola en sväng. Vill ju känna sig lite fräschare till nyår!
Har efter det hela kvällen sprungit runt här som en yr höna. Har försökt få ihop packning för en vecka i Sälen. Svårt! Åka till sommar och värme är mycket lättare! Till kyla behövs det lite mer, vill ju inte frysa om rumpestumpen! Och sen det återkommande problemet när det nalkas nyår, vad ska jag ha på mig? Bara det gör att det slängs ner lite extra plagg! Mycket blir det! Ja ja det känns iaf som jag fått ner det mest nu förutom hår-hudvårds prylar och smink.

Längtar verkligen till Sälen! Och Starsky! Ska bli mys med lite närkontakt!
16.30 hämtar Teddy 2 drunk och Friisan mig på jobbet. Ska bli så härligt och luta sig tillbaka i baksätet på deras bil och känna lyckoruset genom kroppen för att vi äntligen är påväg!
Det första jag ska göra när jag kommer fram är att hångla upp Starsky och sen fort som fan spring upp på Lodgen och ta en kall öl... Mmmm... Semester! Jag är laddad som sjutton!



GOD NATT PÖZZ!