2008-12-31

Sälen Rapport

Det var en härlig känsla och sitta på Lodge igen! I år har dom byggt ut och det var mycket större än förut. Det var superfint, men inte riktigt samma myskänsla som förr. Som Friisan sa "Det är ingen vardagsrum känsla längre!" och jag kan bara hålla med.
När de stängde klockan 01 gick vi tillbaka till vagnen för att sova. Men inte var jag och Starsky sugna på det! Vi knäckte istället den briljanta idén att öppna en rövinare mitt i natta. Där satt vi sen och tjattra fram till på småtimmarna. Även Linn och Robban kom förbi en sväng efter deras besök på Harrys. Därav lite småont i skallen idag...

Råkade ut för en favorit i repris också... Vakna i morse och tok skaka tänder... Satan vad kallt! Men denna gång hade ingen fas gått som förra året utan istället hade jag på något sätt lyckats stänga av strömbrytaren för hela husvagnen när jag skulle släcka lampan i natt! När det är typ - 20 grader ute blir det ganska kallt i husvagnen kan man ju säga... Hoppsan!

De flesta har nu dragit ut i backen för några åk. Jag tar det lugnt idag. Det är inte för vinet inatt! Faktiskt så hade jag bestämt redan igår att ta det soft idag. Känna att det är semester liksom...
Tänk va, imorgon är det 2009! Vart tog 2008 vägen?