2008-12-03

Advents pynt - Bättre sent än aldrig...

Har varit helt slut sen jag kom hem från Sälen. Det tar på krafterna att vara där vill jag lova... Helgen var super skoj och jag ska försöka knappra ihop något ikväll och lägga upp lite bilder.

I måndags kom jag hem efter jobbet med höga förväntingar om att ta fram adventen. Hann inte med det innan vi drog till Sälen. Vilket var en miss... Tänk vad mys det hade varit och komma hem och allt var klart! Men ne ne... inget blev gjort innan, inget blev gjort i måndags pga att jag somna och inget blev heller gjort igår då vi var och käka pannkakor hemma hos svärpäronen i Bålsta.
Men nu ska det bara bli gjort! Storstädning och adventspynt står på menyn för kvällen.

Måste verkligen få i ordning det ikväll, iaf senast imorgon. Har på fredag bjudit in mina kära arbetskamrater på glöggkväll. En glöggkväll utan adventljusstakarnas härliga sken är ju som en tomte utan skägg!