2008-12-11

Pyssel och julbord

KL 20.00, somna jag igår mina vänner!
Var helt slut igår efter jobbet... Planen var att jag skulle möta upp Anna för lite glöggmys och julmarknad i Gamla Stan. Men jag var helt förstörd och ville bara hem. Ont i magen hade jag hela kvällen och natten, riktig magknip! Det ville inte ge med sig...
Vet inte om det är lite stressmage kanske? Julruschen börjar sätt fart nu på kontoret och på måndag börjar helvetesschemat med sena kvällar... Inge skoj, men bra med pengar, så man får försöka tänka positivt!

Ikväll har vi julbord med jobbet på skansen. Det ska bli riktigt mysigt. Tydligen ska vi pyssla innan själva julbordet som startar kl 20. Undra just vad det kan vara?
Jag kommer väl hem med någon egengjord julbock eller nåt som jag sen kommer ge till mamma i julklapp. Hon kommer bli sååå stolt över att sin 30+ dotter som gjort den själv. He he... Neee...!
Jag gillar att pyssla och känna mig kreativ. Hoppas det blir nåt skoj som gör att julkänslan sprider sig i kroppen. Den lyser ju annars med sin frånvaro måste jag säga...