2008-12-03

Inge flyt idag inte...

Eftersom jag nu satt här inte hade nått att göra (Lier, lier, lier!) så tänkte jag ta mig tid och lägga upp lite bilder från Sälen i helgen.
Uppspelt som sjutton rotar jag igenom alla väskor (som vi fortfarande inte packat upp) för att få fram laddare och USB sladd.
Men inte hittar jag någonting! Och varför gör jag inte det då?
Jo, för hela kamera "kittet" är kvar i husvagnen i sälen! Och dit kommer jag inte förrän till nyår igen! Grrr...

Så... sorry my friends, det blir inga pictures från i helgen... Buhuuu....
Lägger upp en bild från förra året istället:



Annars hade vi jävligt trevligt!
Kort och gott:
*Kooch tvinga i mig och Starsky öl på vägen upp
*Bakfull
*Stråland solsken
*Isiga backar
*Julbord med Planeten och Kask gänget
*Nubbar
*Full rulle
*Grym musik på Fjällis - Dansa, dansa, dansa...
*En trodde jag var 24 (YES!)
*En annan ville ha autograf (Tydligen var jag grym i backen. Men frågan är om det inte var någon annan snubben såg?!)
*Fyllesnack
*Trött
*Slappardag
*Vi ser det snöa!
*Teddy 2 drunk 30 år
*3-rätters med ballonger och grejjer
*Lugn kväll för min del (Otroligt, men sant!
*Boysen packade
*Bastubad med naket i snön
*Alla 49 ballonger small
*Livat!
*Vissa tokiga, vill sova! Shut up!
*Vaknar upp till ett 20 cm snötäcke
*Vackert vinterlandskap
*Några åk i backen
*Vill inte åka hem!
*Hemgång vid 14.00
*Trasig bil mellan Sala-Enköping
*Bogsering av bil
*Hemma 22.00 (Brukar ta 5h annars)
*Åkte sammanlagt 4 bilar på vägen hem...

Himlans trevligt, som sagt... Vill åka upp igen!