2008-12-26

ME & LOVE



Som jag har gosat med mosters och morbrors små vildar. Lille Love och deras nye lille krabat Maximus. Vill äta upp de små tussarna!

Skönt och vara hemma igen. Som alltid... bort bra, men hemma bäst!
Har precis ätit två rostade mackor med ost och salami och lite te till det. Jag ska leva på mackor de här dagarna innan jag åker till Sälen. Varför jag ska göra det? Jo, för det första, där är så sjukt gott! För det andra, jag är helt ärligt trött på mat efter Badgastein och julen som varit! För det tredje, även om jag skulle vilja ha mat, hur kul är det att laga mat själv?

Saknar min Starsky i massor och jag hade också velat vara i Sälen nu. Men jag ska ta vara på den här tiden hemma nu i min ensamhet, Det är skönt... Man behöver det ibland, Bara få vara... Jag tycker verkligen om att vara själv... men i lagom dos.