2009-02-11

"Cute" little tomato...

Ligger nu här i sängen helt utslagen. Det känns att det orörda fläsket fått sig en sväng om igen. Fan vad kul det är med afrodans!
Men tror ni jag satte på mig skorna? Skulle inte tro det... Nä, lilla Anna tar med sig skorna i handen (!) och ställer dem så fint bredvid vatten flaskan, tar sen sin plats på golvet och börjar röra de lurviga i takt med det afrikanska ljudet av trummor. Halvvägs in i passet känner jag hur det bränner till under höger tån. Kikar ner och ser en skinnbit likt en tumnagel fladdra löst, fresch!
Tur i oturen stod ju skorna in till väggen där jag lämnat dom så fint så jag kunde kliva i dem och fortsätta skaka rumpa. Lucky me, its so fun!
Men satan vad jag ska bli röd i fejjan! Allt blod stiger rätt upp i skallen. Jag blir typ röd-blå-lila! Men så har det varit hela livet. Till och med när jag var vältränad en gång i tiden under min innebandy karriär stod jag efter match like a "cute" little tomato. I hate it!


Hade idag förberett mig innan med keps så jag kunde gömma mig under den vid hemgång. Pinigt att gå bland folk, de måste ju undra...? Skit taskig solbränna utan solkräm om det varit sommar! Typ...
(Bilden är inte ens i närheten av hur röd jag egentligen var, blixten mattar ner det... I tell you!)

Åkte efter träning hem till paret på lilla Essingen som bjöd mig och Starsky på Spagetti och köttfärssås, mums! Tänk att en rätt kan smaka på så många olika sätt... Alla har sina egna knep för den perfekta köttfärssåsen.
Till efterrätt blev det glass med chokladsås framför Lunkans egen påhittade musik quiz. Gissa serien! Det var inte många jag kunde, men tragiskt nog kunde jag ledmotivet till Loveboat!