2009-02-10

Tankar och funderingar


Tankar, tankar, tankar... Hmmm... Funderingar... Hmmm...
Ibland går det på högvarv. Jag blir helt matt... Jag sitter och suckar och stönar till och från... Över vad? Ja säg det...? Bara en massa blaha egentligen om jag tänker efter ordentligt...
Begriper mig inte på mig själv ibland. Vad är det jag vill komma fram till med all fundering och de tankar som snurrar i det ihåliga. För det är så det känns... ihåligt. Det verkar iaf inte finnas nått vettigt över huvudtaget däruppe... Det är absolut inte så att jag kommer fram till något bra.
Jag försvinner djupt ner i tankarnas värld. Det är som att jag plågar mig själv med onda tankar. Jag skenar iväg och till slut tror jag på det jag åstadkommit i min hjärna och intalar mig att jo så är det! Bara en massa negativ dynga... Jag är hård mot mig själv!

Jag blir verkligen less på mig själv! Måste fan gå en kurs i positivt tänkande!