2009-02-07

I VÄNTAN PÅ KÖRV KALAS


Sitter här i soffan och tar det lugnt ett tag...
Har sprungit runt som en yr höna hela förmiddagen och finputsat det sista inför Körv kalaset i kväll. Ska blir riktigt kul!
Tänkte jag skulle skriva några rader om min dag igår. Men det går inte så bra... Blir konstant störd av Starsky som sitter brevid och sjunger och klappar händerna i takt till hockeyn på TV:n. Det är Finland-Ryssland som spelar så det är inte för att hejja direkt. Nej, det är bara för att just störa... Han pratar om helt ointressanta saker och titt som tätt kommer även ett tjuvnyp i mitt bröst, bara sådär...
Uppmärksamhet kallas det!
Kan inte koncentrera mig för fem öre! Nä, jag ger fan upp med skriveriet för idag... Det står helt still!

Tack alla för era gratulationer igår på min födelsedag!
YOU MADE MY DAY!