2009-02-04

MYCKET NU...

Det blir ingen afrodans för mig idag. Trist... Det är inte av lathet, utan jag har helt enkelt inte tid! Det börjar brinna i knutarna inför lördag då vi ska ha KÖRV kalas i och med våra födelsedagar.

Hemma ser det ut som en tornado svept förbi. Måste röjja av bara den!
Garderoberna vi köpte på IKEA i måndags är inte helt på plats. Eller stommarna står på plats, men lite av inredningen är kvar och dörrar ska hängas på. Efter det kan vi sen få in alla kläder och annat som ligger utspritt i hela lägenheten. Och när det sen är borta kan vi ta tag storständning med dammsugare och mopp.

Känner mig lite smått uppstressad... Imorgon ska Starsky jobba över och jag måste uträtta lite småärenden, bla gå tillbaka till HM med en jacka jag köpte förra veckan. Det visa sig när jag kom hem att larmet satt kvar! Trött man blir!
På fredag blir det födelsedagsfirande och på lördag fixa trixa inför KÖRV kalaset...
Full rulle!
Så efter jobbet är det bara att masa sin trötta röv hemåt och ta tag i skiten.
Fy så osugen jag är! Är sååå trött...