2009-02-09

Tung måndag

Har precis tagit mig en lång härlig dusch. Stod länge och bara njöt av de kokheta strålarna. Skönt ibland att ta en riktigt riktigt lång dusch och bara rensa tankar... Är nu insmord från topp till tå med body butter från Bodyshop. Luktar jordgubbsmilkshake hela jag.
Tänkte vara en gullig flickvän och laga i ordning lite middag till Starsky kommer hem. Han jobbar över. Men jag har ingen ork! Har ingen lust med nånting idag... Vill bara ligga i soffan och njuta av lugnet i min ensamhet.
Det har inte varit någon bra dag idag. Vakna i morse och var så trött så jag mådde illa och huvudet sprängde. Hade gärna bara stannat kvar under täcket hela dagen. Men efter många om och men pallra jag mig till jobbet ändå.
Hela dagen har jag bara känt depp... Inge kul. Minsta lilla grej som inte blir som jag vill och inte går min väg på jobbet får mig att vilja sparka bak ut. Jag går som i en dvala och gör bara det jag ska. Jag orkar knappt vara social ibland... Det är jobbigt.
Fick idag se att vi jobbar sena kvällar nästan hela veckan nu innan Alla Hjärtan. Kanske blir det ingen Afrodans nu på onsdag, snuft! Tror att det är precis det jag behöver, en barfota Afrodans. Skaka rumpa och hela kroppen för den delen och känna att jag lever. Håller tummarna att jag slipper jobba över då!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan under filten och bara vara... Skita i att det finns massor av saker och göra här hemma. Jag är dålig på det. Att strunta i måsten ibland och bara låta mig ligga här och inte göra nånting...