2009-02-14

FREDAG - Jag, Lets Dance & en skål grillchips. Inte så illa...

Direkt igår när jag kom hem efter jobbet hoppa jag i säng framför Lets Dance med en skål chips på magen. Hade svårt och hålla ögonen öppna, men lyckades iaf se alla danser. Sen måste jag ha slockna för jag har ingen minne av att jag såg vem som åkte ut?

Nånting jag reagera på under Lets dance igår var Carl Jans danspartners kroppsstrumpa, my god! Kroppsstrumpa är inte min grej alls, men det kan vara ganska ballt vid rätt tillfälle, men då på någon som har rätt kropp för det. Den här lille damen är bara to thin! Kom på mig själv när de efter dans tog emot juryns kritik att jag inte ens sett Carl Jans dans. Jag var helt förblindad av hennes kroppsstrumpa! Människa ät upp dig!

Sen har vi en sak till jag fastnat med min blick på under Lets Dance. Två veckor i rad dessutom! Och det är George Scott. George Scotts paket för att vara exakt. Är det bara jag som reagerat på att den är VÄLDIGT paketig? Så synlig och tydlig på nåt vis?
Jag kan liksom inte riktigt släpp blicken från den... Precis som när man ser biffiga USA snubbar springa 100 meter. Det studsar liksom fram och tillbaka. Blicken fastnar, det bra är så! Kul och titta i Slowmotion, he he...