2009-02-15

Mys i hjärtats tecken

När det gäller Alla Hjärtans Dag så är jag inget större fan. Tycker det är lite små löjligt... Varför inte visa kärlek året runt?
Men vi hade en mysig kväll, som vanligt, jag och Starsky igår. Vi tog ett par öl och dela på en flaska vin till maten. Mös i soffa, titta på schlagern och avsluta kvällen med ett gott skratt till Björn Gustafssons rulle som vi fick av T2D & Friisan i present.


Starsky överraska mig med en jätte fin DAKINE väska. Jag blev superglad! Tolkar det som att han är riktigt tröttnat på mitt kringrännande med systempåsar... Ska försöka tillgodose min pojkväns önskemål och lägga av med det, för hans skull...


Nu är det söndag. Har precis käka frulle och tagit en dusch. Vi ska snart ge oss ut på stan. ONEOFF har någon utförsäljning. Hoppas på att hitta några nya sneakers... Är på shopping humör. Såg nu att jag hade mer pengar kvar än vad jag trodde den här månaden så varför inte sätt sprätt på lite.