2009-05-26

06:15

Imorse blev jag mäkta stolt över mig själv!
Jag lyckades att gå upp när mobilen ringde! Eller ok... jag snooza en gång. Men det är inget mot vad jag pysslat med på senaste tiden. Jag kommer bara inte upp ur sängen. Jag snoozar och snoozar. Kan bli upp till en timme ibland innan jag rullar mig själv ur säng. Sååå osugen! Såklart får jag stressa som en skit för att inte komma sent till jobbet.

Men i morse klev jag upp 06:15 och tåga direkt ut i köket brassa igång brödrosten.
Slog mig sen ner i soffan framför The Voice och njöt till fullo av lugnet med min smarriga frulle. Så otroligt skönt!


Som jag alltid säger... Varför gör jag inte det här varje morgon? Måste lägga av med mina slapp task fasoner på morgonkvisten!
Blev till och med klar i så pass god tid att jag hann slänga i en tvätt maskin, plocka undan lite småskit och bara svassa runt lite i lägenheten. Tog även en lite längre morgon prominix till tvärbanan.
Pigg som en lärka!

Vad var det för pucko som kom på det här med att snooza? Jävligt korkat!