2009-05-14

UPDATE

Så vad har jag roat mig med (förutom och ha gömt mig under täcket) på senaste tiden?
Jo det ska jag tala om för er, att innan jag trilla ner i träsket så hade jag en super trevlig helg.

Träffade på lördagkvällen mina girls - bitterfittorna. Vi grilla, blev skönt berusade på vin, kedjerökte och hade vår obligatoriska frågerunda med snack om livet i allmänhet.
Såklart skenades det, som alltid. Vi bokstavligt talat plöjde oss igenom Lollos closet på partyklänningar. Tysken, hon hade en helt underbar enmans show i latextights. Vi avsluta sen kvällen med en tok attack på facebook av potensiella lammköttsragg för vissa damer. Fun as always!
Min underbara Bempis hämta mig på nattkröken och jag tillbringa natten i deras soffa med voffsing mellan benen.





På söndagen åkte jag och Starsky med Bempis, Jocke och deras dogs till hundöarna på Drottningholm. Vi mumsa torra bullar, drack Cola och skratta åt tokiga hundar som burna runt likt katter med senap i röven (har jag hört). Supermys!
Stötte även på min gamla (partner in crime) vän Puffan. Det var ett par år sen vi sågs så det blev ett tårfyllt återseende.