2009-05-15

KISS OCH BAJS

OBS! Ni som inte gillar kiss och bajs snack kan sluta läsa nu!

Jag har ont i magen. Jag har haft ont i magen i två dagar nu. Magknip!
Varför jag har ont i magen kan bero på att jag inte varit på toaletten och roat mig med nr 2 sen i onsdags. 2 dagar sedan! Och varför har jag då inte det?

För det första har jag jättesvårt för det på jobbet. Det är lyhört och de springer folk utanför. Ingen ro för poo poo time.
För det andra så kan jag inte gå på min egen toalett hemma heller. Jag och min granne har tydligen samma rutiner ner det gäller toabesök. Vi kan säga att det är där vi träffas, jag och min granne.
Fy i helvete vad det är lyhört!
Jag har ingen ro och sitta på toaletten i mitt eget hem! Mitt hem, min fristad, min borg, min trygghet... Jag får inte skita ifred i mitt eget hem! Jag pallar inte!
För det tredje SKIT ALLTSÅ! Rent ut sagt...