2009-05-14

Snälla! En liten stund till...

Jag älskar att storhandla! När timmen är slagen och jag får gå hem för dagen blir jag helt till mig. Snart är jag där! Snart får jag stoppa min guldfärgade 10 krona i den största kund vagn jag kan hitta och sen gå in på WILLYS för att ta mig gång upp och gång ner (gärna 2 gånger) och roffa åt mig allt jag vill ha. I just love it!

Ett litet problem i detta är jag har en karl som inte är lika entusiastik som jag. Det sluta alltid med att jag är skit putt när vi väl går därifrån för att jag inte fick den tid jag behövde. Att vi egentligen hade allt vi behövde hör inte till saken. Jag ville titta mer! I min takt! Dumma Starsky! Karlar...

Jag är inte långsint av mig och blir såklart åter glad när jag väl kommer hem och får fylla kyl, frys och skafferi med allt vi köpt och sen laga något lätt av det vi köpt.
Det blev färsk tortellini med bacon och parmesan. Lycka!