2009-05-05

Buhuu...

Nu är det såhär. Jag är helt föstörd, förtvivlad och deprimerad. Och detta pga ett sketet muskelpass i morse. Usch, jag var nära tårarna...
Jag har verkligen inga muskler! Kondition har jag, men absolut inga muskler och absolut ingen stabilitet runt mage och rygg vilket gör att min balans är likt bambi på hal is. Det är helt sinnessjukt hur slapp min kropp blivit. Jag klarar inte av de mest simpla övningar utan att rasa ihop. Det är pinsamt!
Bredvid mig stod Farbro Barbro spänstig, stark, vig och med en balans som en prima ballerina. Fan! Det här är inte kul!


På frukosten i morse kunde jag knappt ta mig ner för trappan till fikarummet. Benen var som spagetti efter alla 711 benböj. Det är inte klokt!

Idag är det jag som efter jobbet kilar ner till SATS igen och flirtar in mig hos nån instruktör som kan gå igenom gymmet med mig. Nu ska det byggas muskler!
Kisskorv!