2009-05-04

Måndag - trötta nya tag...

Det är måndag och nya tag! (Precis som det alltid låter varje måndag...) Men denna gång är det på allvar! Inga ursäkter. Har ingen större lust och gömma mig i vassen hela sommaren.

Fast egentligen är måndag en jäkligt dum dag och ta nya tag på. Oftast är man väldigt trött efter helgen och kroppen är fylld av ångest för en hel arbetsvecka framför sig. Allt känns lite depp...
Men vad fasiken. Klarar jag mig igenom denna tråkmåndag med nyttig god mat och bra inställning så blir det ju en kick i sig att ta tag i sig själv framöver.

Jag är pep! Jag ska åter igen ta tag i träningen och försöka äta bra. Hur svårt ska det vara egentligen? Lat lat lat kallas det!
Har bokat in mig på muskel pass imorgon bitti 06.45.
Gick på lunchenrasten ner och köpte en massa sallad till lunchen i veckan. Tog mig ett par nyttiga knäckemackor med avokado och aromat på till fikat.
Nu kör jag så det ryker! Har ju för bövelen bokat in mig på Vårruset i slutet på maj. Fråga mig inte hur jag tänkte...