2009-05-26

FAN CLUB

Har precis smaskat i mig en home made Taco paj med god sallad till, mumma! Jag är lite av ett Taco freak. Vanliga tacos, home made tacopizza, Friisans taco tårta, you name it! Allt med taco krydda i får det att rinna till i brallan. Blir som tokig! Hann inte ens ta en bild på min ljuvliga paj skapelse. Slafs, smack och mmmm.... borta!

Telefonen har i kväll gått varm. Djungel trumman har slagit sig fram. Anna ska vara med i Vårruset i morgon. En väldig sensation! Det är det!


Jag kommer ha en egen liten fan club (om vädret blir bra) som kommer ta emot mig vid mållinjen. Jag förutsätter att de kommer stå där med pom poms och sjunga heja ramsor. Gärna att de också springer vid sidan av och servar mig med vatten.
Det känns bra. Det känns tryggt. Jag blir glad!
För det har kan bli en jävla upplevelse. Nånting utöver det vanliga.

Anna med i Vårruset... Jag säger då d...
Wish me luck!