2009-05-25

REGN - SOL - REGN - SOL

Kan verka lite skadat att mitt i försommaren gå och inhandla en ny vinter outfit. Men det var precis vad vi roade oss med en regnig lördag. Jag, Starsky, Marinella och 76:an. Är det utförsäljning så är det!
Fick byxa och jacka för 700 kronor! Det ju fan gratis! Var även förbi WESC´s utförsäljning. Där var folk som tokar och gick runt och proppa stora svarta säckar fulla med kläder.
Själv tog jag det lite soft och fynda en hood och t-shirt för 300 kronor.
Efter vår shopping blev det fika i Stocksund och mannekäng uppvising av våra fynd. Marianella körde hela kittet med hjälm och pjäxor.


Vår inplanerad middag på fredagen med mamsen och plastic daddy blev framflyttat en dag. Så på lördagskvällen bänka vi oss på Ramblas uteservering för tapas. Vädret blev bättre och vi kunde sitta ute och njuta av en kall öl och smarriga smårätter i solnedgången.


Helgen har annars varit lugn. Fredags kvällen blev en myskväll i soffan med randiga pyjamas byxor, film och plockmat. Precis vad jag behövde, kände jag... Det var länge sen.
Söndagen - sovmorgon, slapp, fika med Friisan och T2D i eftermiddagssolen, sidoläge i soffan framför TV:n.