2008-09-18

Arbete sökes...

Jag är en glad positiv tjej som inte är rädd för att ta i och gillar nya utmaningar. Skulle kunna tänka mig att sitta i en reception, gärna på någon design byrå eller liknande. Jag kan börja asap! Lön: Tar vad som, kan inte vara sämre än vad jag har idag!

Nä, skämt och sido... Men något har hänt här på jobbet. Alla sitter och svär och är helt frustrerade, stressade och vansinniga för att saker inte fungerar som det ska. Vår nya växel/telefoner ska vi inte tala om. Orkar inte ens gå in på detaljer till varför det är piss jävla skit! Vad fan har hänt? Vill knappt ta mig till jobbet för jag vet att jag förvanlas till ett odjur bara jag sätter mig på kontorsstolen. AAARRRGGGHHHH!!!

Jag har verkligen älskat mitt jobb och framför allt mina arbetskollegor. Men nu, jag vet inte... Mår inge bra av att gå omkring och vara irriterad och uppstressad hela tiden... Känner mig inte som en trevlig person.
Kollegorna märker man knappt av för vi är så inne i allt, hinner knappt ta en fika och på luncherna snackar vi bara hur jobbigt allt är...
Ingen bra miljö på jobbet just nu, men det kanske blir bättre... Vem vet?

Vi ska ha möte nu... Får se om vi kommer fram till något vettigt?