2008-09-18

Det känns bättre...

Sitter här i soffan och huttrar lite, men har blivit lite varm i kroppen nu efter att ha datorn i knät. Starsky har slocknat för länge sen! Top Model är inte hans favorit precis så han smet in i sovrummet och titta på något annat istället. Fast jag tror han somna ganska snabbt...
Klockan är nu bara nån minut efter 22.00. Om bytta roller idag... Brukar vara jag som snusar sött vid det här laget...

Känner mig lite piggare inombords nu än vad jag gjorde i början av veckan. Visst är jag fortfarande lite låg och små deppig, men inte på samma sätt... Till en viss del vet jag nog varför jag kommer i dessa svackor. Fast samtidigt finns det en annan del som är helt kluven? Inte lätt...

Förutom det så är det nog tiden nu... Jag älskar verkligen hösten just för att man får vara hemma och mysa. Krypa upp i soffan med en filt, tända ljus och titta på massor med film och skit på TV.
Men ändå är hösten deppig... Det är en viss grå skala över allt omkring en! Vägarna, husen, himlen och till och människors kläder går i samma ton! Tittar man sig i spegeln är det samma där, grått, grått, grått.... Inga solbrända friska kinder här inte!
Äh fy bubblan! Det är nog dags och ta en tripp till solarieöarna! Skulle kanske efter helgen också springa upp på vinden och leta reda på min röda jacka! Så det blir lite kontraster mot den tråkiga grå vardagen som är nu!