2008-09-16

Helvetesnatt!

Sent igår kväll fick jag så jävla ont i nacken. Det var som hela nackpartiet knöt sig totalt och gick rätt upp i huvudet och bulta sönder det. Satan vad ont det gjorde!
Jag tror det är "ligg sår". Inte liggsår av det slaget att jag och Starsky nuffsat som kaniner, nä... Utan för att jag i princip varit i vågrätt läge 24/7. Lite smått stel i kroppen...
Den här huvudvärken ville inte ge sig och höll i sig hela natten! Jag höll på att bli vansinnig! Hur jag än låg så ila det i hela nacken och skicka strålar upp i skallen. Ett tag kändes det som om jag skulle kräkas!

De få stunder jag faktiskt slumra till drömde jag... Jag har knappt drömt något på senaste tiden. Men i natt, herre jävlar!
Det sjuka var att det enda jag drömde om var Bloggar. Vänners Bloggar, kända personers Bloggar och okända...
Vaknade många gånger under natten och vred och vände på mig. Men varje gång jag somna om va jag tillbaka i Bloggens värld!

Fyfan vilken helvetesnatt! Helt förstörd när klockan ringde...