2008-09-29

Droppen kom...

Bröt ihop fullständigt på jobbet idag... Stress är bara förnamnet på hur situationen varit på jobbet på senaste tiden. Idag kände jag under ett samtal med en kund att FAN jag pallar inte mer! Bakom ögonlocken börja tårarna bränna och till slut rann bägaren över... Hjärtat gick i 120 och jag grät hejdlöst inne på toaletten... Det var tårar av stress, frustration och framför allt för att ingen fattar hur jävla jobbigt allt är just nu! Ingen lyssnar på att vi sitter i skiten precis varje dag!
Ska alla behöva kollapsa totalt för att vissa ska se att en förändring måste ske! Och det nu!

Känner bara nu när jag tar upp det hur hjärtat ökar takten. Skulle lätt kunna börja böla vilken sekund som helst... Vet inte vad jag ska ta mig till?
Är så arg, frustrerad, vansinnig, förbannad, skogs tokig, besviken, deppig, ledsen, matt, trött, You name it!

En vagel på ögat har jag fått också!