2008-09-11

Smärta...

Det var som jag misstänkte... Min rygg är överbelastad av allt knatade på senaste tiden. Jag är väldigt svag i rygg och mage + att jag har en väldig svank. När jag blir trött i ryggen blir det att jag i princip hänger på svanken och länd ryggen. Det är precis i den kotan jag har jätte ont, där övre rygg och undre rygg böjs.

Det knäcktes lite och knådades lite och idag känns som någon pucklat på mig! Ska tillbaka nästa vecka igen... Ska då få lite övningar som jag ska göra för att bygga upp och stabilisera rygg och mage. Ska även börja stretcha (stavas det så?) efter varje promenad. Har liksom inte tänkt på det...

Är hemma från jobbet idag med. Kände att jag inte hade fixat att sitta still på en kontorsstol hela dagen med denna smärta i ryggen. Tänkte att jag senare ska ta mig ut på en kort promenad. Det är nog bättre...