2008-09-10

Känner mig som en gammal tant!

Hemma från jobbet idag. Ont i huvudet, stel i nacken och det spökar i ryggen. Har haft jätte ont i ryggen sen en tid tillbaka. Det är just en kota som smärtar. Undra vad det kan vara? Jag börjar ana att det kanske är det här med promenaderna. Har inte rört på min feta röv på jätte länge. Helt plötsligt går jag upp till en mil om dagen. Med nada muskler i varken mage eller rygg så är det säkert ryggraden som får ta all stryk.

Har ett tag tänkt att jag skulle gå till en naprapat, men det är ju såååå dyrt! Vill spara pengar, Sälen säsongen är ju på G!
Men så kom jag på Naprapat Högskolan! De tar 150 kronor för ett besök. Skitbra ju! Visst det är elever, men det är en lärare med också. Bör inte vara någon fara... Så nu har jag ringt och bokat tid, 10.45 ska jag göra entre.