2008-09-19

Lugn kväll...

Idag var solens strålar framme! Tänk vad det gör mycket! På vägen hem från jobbet gick jag förbi ett träd där löven vippa på sista refrängen i klara gul-orange-röda toner. Vackert! Fick minsann käka upp mitt skrivande om tråkiga hösten och dess gråa toner... Äsch då...

Eftersom vädret var så fint passa jag på att gå hela vägen hem. Jätte skönt och uppiggande! Verkligen terapi för själen och promenera i sin ensamhet... Skulle kunna gå flera mil utan att märka det!
Framme i Hornstull gled jag in på Apoteket och köpte Ipren och sen på Systemet för lite vin.
Lite komiskt inhandlande kanske... Men faktiskt så köpte jag Ipren för min nacke och rygg och inget annat!

Har precis varit uppe på vinden och hämtat lilla kabin väskan. Nu ska det packas inför en tjejhelg i Smedjebacken!
Så mycket mer blir det inte ikväll... Ska upp före tuppen i (natt) morgon bitti för att ta mig till Kingsfield där bilarna är som ska ta oss ut i skogen.