2008-09-06

NO SMOKE, still going strong!

Det här går ju bra mina vänner! Inte en cigga jävel sen en vecka tillbaka! FANTASTISKT!
Jag känner mig så ren på något sätt? Visst att kläder och så luktade rök tidigare och det skulle kunna vara därför, men nä... Vet inte riktigt vad det är?
Jag känner mig ren och frisk, pigg och kry, fri som en fågel!

Mycket handlar nog också om att jag börjat röra på mig en hel del... Visst det är bara sen en vecka tillbaka, men jag är fast! Jag har i snitt gått mellan 8 km till en 1 mil/dag.
Har man bara börjat, och gett sig fan på att man ska, så går det! Som i morse... min plan var att bara gå några extra stationer. Men i stundens hetta tänkte jag inte ens på att jag gick, jag bara fortsatte och 50 minuter senare var jag på jobbet! Så skönt!

Jag kan inte sluta att vara så otroligt stolt över mig själv! Ni som känner mig väl, vet att jag är ganska bra på att svika mig själv när jag planerat att göra saker. Att jag nu har slutat röka och börja motionera är stort! Jag har hållit det jag lovat mig själv!

Ikväll kommer det stora testet!
Ikväll blir det surströmmingsskiva hos Starkys päron innehållande alkoholiga drycker. Har inte tagit en öl sen förra lördagen. Alla som rökt eller röker vet hur jävla gott det är med en cigg till en öl!