2008-09-02

Mycket nu...

Vilket resulterar i lite skriv på bloggen.
Datorn hemma är fortfarande traskig, snyft... Men faktiskt så har grannen lyckats rädda alla foton. PÄRLA!!!
Nu ska vi blåsa ut hela datorn på allt och börja om från början... Håller verkligen tummarna för att det fungerar!
Saknar att sitta hemma i lugn och ro och skriva av mig. Iof var jag jävligt less på vår MAC eftersom jag fatta nada! Men inser nu hur handikappad man blir utan!

Som ni förstått så är det galet mycket på jobbet! Vi har bytt från gammalt till nytt system att jobba i. Blir säkert toppen, men just nu fungerar det inte riktigt som det ska... Lite smått irriterade! I samma veva har vi lanserat vår nya hemsida + reklam på TV. Känner att jag är påväg att få psykbryt!
Det värsta jag vet... och vad som gör mig stresssad är när saker inte fungerar som det ska!
Ja, ja det blir nog bra snart...

Nä nu ska jag kila till götagatan och köpa jacka! Burrigt ute nu... Brrr....