2008-09-30

Tips från min vikarierande portugis till chef:

Jag ska inte...

...ta saker personligt...
...inte stressa upp mig i onödan...
...skita i att vi har flertal samtal i kö...
...ta en sak i taget...
...ANNA! Skit i allt och ta det i din takt!
(Sa hon vänligt, men ändå med sitt portugisiska temperament och yviga armar)

Man kan inte annat än att skratta, men det kanske är lite lättare sagt än gjort...

Känns ändå lite bättre idag och peppa, peppa så har det inte ringt lika galet.
Tror att mitt lilla "gråt anfall" var behövligt... Allt jag gått och burit på inom mig, när det gäller jobbet, kom ut... Jag är en jävel på att samla på mig och till slut så brakar helvetet löst...

En vän i liknande situation gav fin feedback idag och jag ska absolut lyssna till mig själv och min kropp om det inte blir någon förändring...