2008-09-17

Ingen Persbrandt, snyft...

Det är ju inte förän nästa onsdag den 24/9, typiskt! Jag som var så laddad på lite Persbrandt! Men den som väntar på nå gott... Annars smaka Tacosen bra!

I morse kl 08.00 var jag åter igen hos naprapaten. Även denna gång knäckte och knådades det lite. Känns faktiskt lite bättre. Det är bra! (Ska ta det lite mer lungt nu med mina power walks!)
Vi avslutade mina 45 minuter med några enkla (yeah right!) övningar jag ska göra på en boll. (Så bra att jag slängde min fina rosa boll när jag flytta in till till stan då!)
Övningarna går ut på att jag ska stabilisera min mage & rygg. En övning innebar att jag skulle sitta på bollen och lyfta höger och vänster ben om vartannat och hålla balansen i kroppen. Låter ju Peace of cake, eller hur??!!
Det första jag höll på att göra var att trilla av bolljäveln! Så stadig är jag i mage & rygg,,, Hmmm....
Blir nog till att inskaffa en ny bollajävel. Ett litet problem bara:
En ständigt uppblåst boll i en lägenhet på 45 kvm. Njaä.....
Får kanske kila på gym istället. Fast hur kul är det på en skala och sitta på en boll, på ett gym, lyfta benen, som ett fån och trilla av?

Work it baby, work it!