2008-09-28

Konstig Lördag

Vet inte riktigt vad som flög i mig i lördags? Klockan 07.30 stod jag i köket med mjölk, jäst, smör och mjöl. Redo för bullbak. Heeelt dum i huvet!
Senare på dagen bar det av till Bålsta för att hälsa på Don Freddo, Dolly och Holly i deras nya villa. Don Freddo hade på morgonen börjat klippa gräsmattan, men var inte riktigt klar. Varpå jag gastar ut: Jag kan klippa!
Japp, det gjorde jag! Där gick jag sen i 1.5 timme, lyssna på musik och rulla gräsklipparen framför mig. Heeelt dum i huvet!
Måste lidit av någon tillfällig förvirring eller nåt mellan 07.00-17.00 i lördags...

Vakna antagligen till ur min "tillfällig förvirring" när alla gäster börja välla in i deras nya hem. Ett tag var det 21 personer, varav 7 kids!
Det var tammefan barn överallt! Springandes, skrikandes, gråtandes... Vilken jävla cirkus!! Jag och Starsky, som var de enda utan barn där, satt helt chockade som fågelholkar i soffan.
Jag kan erkänna att det här med barn börjat snurra lite i mitt huvud på senare dar (är ju ändå 30+), men efter igår så vette fan...